جست و جوي نيمه ها...
 
زیر سقف اتاق عمل......
جمعه 8 دی 1391برچسب:, :: 13:13 ::  نويسنده : بچه های کلاس

هميشه شنيده بودم زندگي جست و جوي نيمه هاست .در پي نيمه ها و چقدر غمگين از اينكه من نيمه اي ندارم...

روز هايم گذشت ولي باور نميكردم نيمه ي من در كنار من باشد و هر لحظه به دنبال بهانه اي براي باهم بودن هايمان بگرديم...

گاهي باهم بودنهايمان در جست و جوي گمشده هايمان بود غافل از اينكه ما در هم گم شده بوديم ....

نميرفتيم تا به جايي برسيم ميرفتيم تا با هم باشبم اري...باران بهانه بود كه زير چتر من تا انتهاي كوچه بيايي و بارانهاي چشمم براي اينكه تو را در كنارم پيدا كنم...

 

 

من سبز ترين واژه ي

                 ملموس غروبم

                          كاش در اين وسعت سبز

                                          يك نفر درد مرا ميفهميد



نظرات شما عزیزان:

danbo
ساعت18:01---12 دی 1391
ما کلا فهممون بالاس! دردتو بگو قربونت ما میفهمیم

0o0o0o0o0o0o
ساعت19:34---10 دی 1391
age kasi nimei dasht pa chera gom shod??!!!

bache bala
ساعت23:10---9 دی 1391
نیمه ی گمشده ام نیستی ک با نیمه ی دیگر ب جستجویت برخیزم
"تو"
تمام *گمشده* ی منی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


زیر سقف اتاق عمل
آخرین مطالب
پيوندها